Online

We hoeven u vast niet te overtuigen om uw bedrijf of product online te promoten. Wat moet u weten alvorens u start met een nieuwe website? Welke strategie en tools zal u aanwenden om uw online aanwezigheid in de verf te zetten? Wat kan u doen zodat zoekmachines zoals Google uw website goed kunnen vinden?  Hoe gaat u om met het posten of adverteren op Facebook, Instagram, Twitter of andere sociale media? Maakt u nieuws en promoties kenbaar door middel van email marketing of kiest u voor een blog?  De toepassing van online marketing heeft een zeer brede invulling gekregen.  Wij helpen u graag om de juiste keuze te maken. Contacteer ons vrijblijvend voor een inspirerend gesprek.  

Webdesign

Samen maken we een stappenplan op om een succesvolle website te bouwen. Het omschrijven van uw doelstelling vomt samen met een zoekwoordanalyse voor Google dé vertrekbasis. Dit zal u in staat stellen om op een doordachte manier keuzes te maken over de inhoud van uw website, de navigatie, het design alsook welke specifieke functionaliteiten er voor uw site best geïntegreerd worden. Zo bezorgen we uw bezoekers een interessant, aangenaam en waardevol verblijf op uw site.  Laat nu net dàt zijn dat tot meer conversie leidt.  Want daar doen het het toch voor?

SEO - Search Engine Optimization

Iedereen wil zijn website op de eerste pagina van Google's zoekresultaten zien staan.  Om uw website beter te laten scoren in Google zijn heel wat parameters die het resultaat van de zoekopdracht beïnvloeden. De basisprincipe van SEO vertrekt echter vanuit het optimaliseren van 4 parameters: Zoekwoordgebruik, structuur/techniek, inhoud, en link building. SEO is noodzakelijk binnen een lange termijn visie voor uw website. Een duurzame ontwikkeling van uw website met Googles white-hat SEO zorgt ongetwijfeld voor een betere positie in de organische zoekresultaten. 

SEA - Search Engine Advertising

SEA behoort tot een van de beste manieren om uw online zichtbaarheid onmiddellijk te vergroten.  Adverteren op Google AdWords is aangewezen om in een bepaald tijdskader specifieke views of conversies te generen bij uw doelgroep. Afhankelijk van de beoogde doelstelling kan u kiezen om uw advertenties te betalen per vertoning of per click. Het budget van een dergelijke advertentiecampagne op het web houdt u perfect onder controle door het instellen van uw uitgaveplafond per dag of volgens de looptijd van de campagne. Binnen een succelvolle Google AdWords campagne is het monitoren en analyseren van de resultaten essentieel. Zo kan u bijsturen waar nodig en de resutlaten van uw campagnes constant verbeteren. Maak uw campagne met kennis van zaken en u zal verstelt staan van het resultaat.

E-mail marketing

Het verzenden van emails is een bijzonder krachting en efficiënt medium om met nieuwe en bestaande klanten te communiceren. Net zoals bij andere marketing akties is een succesvolle emailcampagne een weerspiegeling van de voorbereiding.  Samen bepalen we de doelstellingen van uw emailcampagne.  Bij email marketing is het samenstellen van uw contacten een zeer belangrijke en bepalende stap.  Aan de hand van de doelstelling en de emailadressen stemmen we de inhoud en vormgeving af op uw doelgroep. Door middel van een testmail tonen we aan welke artikels, foto's of links (on)voldoende conversie genereren en of alle elementen in de html-mail naar behoren werken.  Indien nodig kan er nog gesleuteld aan de inhoud uw campagne voordat de email definitief naar uw doelgroep wordt gemaild.  Essentieel om de commerciële waarde van uw campagne te beoordelen is het meten en analyseren van de restultaten. Een duidelijk rapport van uw emailcampagne is trouwens een handige tool is om de volgende email te optimaliseren en telkens meer rendement en omzet te boeken.